28871
Książka
W koszyku
Podręcznik marketingu / red. Michael J. Thomas ; przekł. Jacek Kardaszewski. - Wyd. 1, dodr. 1. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1999. - 644, [2] s. : rys., wykr. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Podręcznik pod red. Michela J. Thomasa należy do najbardziej znanych w świecie. Redaktorowi naukowemu udało się pozyskać dla niego wybitnych specjalistów z różnych ośrodków akademickich. Podręcznik łączy doświadczenie naukowe i praktyczne amerykańskiego podejścia z jego europejskim aspektem.
Status dostępności:
GBP Wierzbinek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Sadlno
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Zaryń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Morzyczyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej