28871
Book
In basket
Podręcznik marketingu / red. Michael J. Thomas ; przekł. Jacek Kardaszewski. - Wyd. 1, dodr. 1. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1999. - 644, [2] s. : rys., wykr. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Podręcznik pod red. Michela J. Thomasa należy do najbardziej znanych w świecie. Redaktorowi naukowemu udało się pozyskać dla niego wybitnych specjalistów z różnych ośrodków akademickich. Podręcznik łączy doświadczenie naukowe i praktyczne amerykańskiego podejścia z jego europejskim aspektem.
Availability:
GBP Wierzbinek
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Sadlno
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Zaryń
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Morzyczyn
There are copies available to loan: sygn. 3 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again